Isnin, 28 Jun 2010

LATAR BELAKANG SYARIKAT



Jus Jambu Batu Merah adalah keluaran Syarikat Golden Hope Food & Beverages, salah satu anak syarikat dalam kumpulan Sime Darby Group. Ia mempunyai ladang Jambu Batu Merah atau Pink Guava ini seluas 1250 ekar dan merupakan ladang Jambu Batu Merah atau Pink Guava yang terbesar di dunia yang terletak di Sitiawan, Perak.

Semenjak tahun 2006,
Golden Hope Food & Beverages telah mengeluarkan sebanyak 9 juta kg. jambu batu merah ini dan ia merupakan 15% dari jumlah pasaran keseluruhan keluaran Jambu Batu Merah dunia. Syarikat ini telah memasarkan produk Jambu Batu Merah ini ke pasaran Eropah, USA. Timur Tengah, China dan Jepun.

Bagi merancakkan lagi pemasaran produk Jus Jambu Batu Merah ini di pasaran tempatan,
Golden Hope Food & Beverages telah melantik syarikat Kumpulan Matahari Sdn Bhd untuk bertindak sebagai Marketing Arm bagi mereka untuk memasarkan produk ini.

Strategi syarikat kumpulan Matahari Sdn Bhd ini adalah dengan menjalankan pemasaran secara direct marketing melalui laman web www.sunrise-guava.com.


PENGENALAN
Tentang Ladang (GHFB) Guava







(GHFB) adalah sebuah anak syarikat Kumpulan Sime Darby, seluas 1250 ekar, terletak di negeri Perak adalah ladang guava terbesar di dunia.


Sejak tahun 2006 GHFB telah mengeluarkan sebanyak sembilan juta kg. iaitu 15% dari jumlah pengeluaran jus jambu batu “PinK” di seluruh dunia. Produk ini di terima baik dari Eropah, Amerikat Syarikat, China, Australia, Jepan, Korea, Singapore dan Malaysia.





Kami selaku “Marketing Arm” bagi Jus jambu batu merah GHFB, melaksanakan sistem pemasaran secara online melalui laman web www.sunrise-guava.com.

Sistem Perniagaan Kami

Kita menyediakan satu rangkaian sistem pemasaran online, menjadikan satu “platform”, membenarkan setiap individu, bukan sahaja menjadi pelanggan jus jambu batu merah Sunrise, malah juga sebagai seorang pengedar jus jambu batu merah Sunrise.



Sistem yang canggih kita ini, membolehkan semua pengedar-pengedar mendapat keuntungan yang sangat luar biasa.

Pendapatan Berterusan

Sistem kami secara automatik mencipta sebuah mekanisme dan sinergi bahawa setiap pengguna Sunrise Guava Juice juga pengedar, dengan cara yang mudah sekali, hanya memperkenalkan tiga orang pelanggan baru dan juga sebagai pengedar, maka semua akan mendapat keuntungan berterusan.

Infiniti

Kami juga memperkenalkan strategi-strategi bagi menjamin pendapatan melebihi jangkaan. Ia boleh mencapai pendapatan sebesar enam angka, dalam masa yang singkat

Bisnes ini tidak memerlukan modal besar, tidak ada risiko, tetapi pendapatan berjenis infiniti.

Visi kami

Menjadi sebuah syarikat kelas dunia di dalam bidang pemasaran jus jambu batu merah.

Menjadi sebuah syarikat pemasaran jus jambu batu merah yang di kenali semua di seluruh dunia.

Misi Kami

1.Untuk mencipta satu gaya hidup yang lebih sihat dan lebih baik untuk orang ramai yang menyertai program pengguna serta pengedar kami.

2.Membina satu rangkaian pengguna / pengedar global, membentuk satu hubungan keluarga besar Sunrise-Guava antarabangsa.

3.Memajukan sistem perniagaan secara berterusan demi meningkatan taraf dan kualiti sistem perniagaan.

4.Mencipta penyumbangan dan kepentingan sosial dan masyarakat.

Falsafah Kami

1.Semua orang mampu membeli
2.Semua orang memperolehi kesihatan
3.Semua orang Mendapat keuntungan lumayan

Dengan hanya membeli dan menikmati Jus Pink Guava sahaja!!!





2 ulasan:

  1. Masih ada lagi ke produk ini. macam mana cara saya nak mendapatkan nya .
    mohon di email kan maklumat ke binaryscalepenang@gmail.com

    T.kasih

    BalasPadam
  2. Masih ada ke produk ni?
    01163142500

    BalasPadam